You are not logged in. Login or Signup
Home » Messageboard » Message 10452740

# hullo board!
(, Fri 17 Jun 2011, 11:21, archived)
# \o/
Not seen one of these in aaaaaaaages!

In fact...

*rummages*



There we go.
(, Fri 17 Jun 2011, 11:22, archived)
# Fabulous!!
Yet sooo sad

*Click*

:D
(, Fri 17 Jun 2011, 11:23, archived)
# this
(, Fri 17 Jun 2011, 11:47, archived)
# hahahahaha *click*
(, Fri 17 Jun 2011, 11:23, archived)
# Ahahaha!
I love the way your foul little mind works!
(, Fri 17 Jun 2011, 11:23, archived)
# Jafar!
(, Fri 17 Jun 2011, 11:32, archived)
# Jafar! Get a grip!
*hurgh!* good grip!
(, Fri 17 Jun 2011, 11:49, archived)
# \o/
Not seen one of these for many a moon. Lovely stuff.
(, Fri 17 Jun 2011, 11:24, archived)
# hahaha
great stuff
(, Fri 17 Jun 2011, 11:24, archived)
# brilliant! Nice to see him (and you) back!
(, Fri 17 Jun 2011, 11:24, archived)
# ta!
I seem to have resorted to the occasional (re)lurking, though not intentionally!
(, Fri 17 Jun 2011, 11:38, archived)
# It's how he would've wanted to go
(, Fri 17 Jun 2011, 11:25, archived)
# You would think he would learn...
woo
(, Fri 17 Jun 2011, 11:25, archived)
# Marvellous work! Hold the FP.
Just bought "The Decisive Moment" by Jonah Lehrer and it has similar button on front cover with the instruction, "Don't Press"
(, Fri 17 Jun 2011, 11:25, archived)
# I bet someone presses it
(, Fri 17 Jun 2011, 11:27, archived)
# Well of course when I opened the package
I knew it was a mind trick thing so didn't press it........until I looked at it again later, Gaaah!
(, Fri 17 Jun 2011, 11:31, archived)
# If only it had an embedded speaker
so that whenever you put the book on the shelf press the button it sounds a 4 minute warning.
(, Fri 17 Jun 2011, 11:35, archived)
# clicks
wonderful
(, Fri 17 Jun 2011, 11:26, archived)
# Hahaha
This has got to be one of my favs now!

WYH
(, Fri 17 Jun 2011, 11:26, archived)
# Now THERE'S the Earth-shattering caboom!
(, Fri 17 Jun 2011, 11:27, archived)
# MARVIN THE MARTIAN!
(, Fri 17 Jun 2011, 11:28, archived)
#
....
(, Fri 17 Jun 2011, 11:31, archived)
# IN ILL-FITTING PANCE!
(, Fri 17 Jun 2011, 11:32, archived)
# hahaha!
That'll teach him!
(, Fri 17 Jun 2011, 11:28, archived)
# Baobab of doooom

Hallo!
(, Fri 17 Jun 2011, 11:30, archived)
# now, if that isn't a great name for a Metal Band
then you're a Dutchman, oh wait...
(, Fri 17 Jun 2011, 11:48, archived)
# Oh yes.
(, Fri 17 Jun 2011, 11:31, archived)
# Hahaha,
splendid!
(, Fri 17 Jun 2011, 11:33, archived)
[challenge entry] :)
(, Fri 17 Jun 2011, 11:34, archived)
# There's a gilt-edged 'Get Up and Glow' / transporter field opportunity going begging here...
(, Fri 17 Jun 2011, 11:39, archived)
# Arf!
Although, I don't fancy stirring neither Kirk's nor Spock's porridge.
(, Fri 17 Jun 2011, 11:40, archived)
# It steadily releases energy -
- an unknown form of energy.
(, Fri 17 Jun 2011, 12:13, archived)
# Woo!
I mean FUCK!
(, Fri 17 Jun 2011, 11:37, archived)
# haha
Let that be a lesson to him
(, Fri 17 Jun 2011, 11:38, archived)
# Kudos...
Luuuverly.
(, Fri 17 Jun 2011, 11:38, archived)
# Wonderful, as always =)
(, Fri 17 Jun 2011, 11:44, archived)
# awesome
(, Fri 17 Jun 2011, 12:23, archived)
# Ha ha ha....
Bloody fantastic, as ever!
(, Fri 17 Jun 2011, 12:37, archived)
# skills
(, Fri 17 Jun 2011, 12:38, archived)
# Marvel
(, Fri 17 Jun 2011, 13:30, archived)
# Beautifully strange
or strangely beautiful...either way, i'm gonna click
(, Fri 17 Jun 2011, 14:04, archived)
# Jaw droppingly good.
*clicks*

(, Fri 17 Jun 2011, 14:39, archived)
# Haaa haaaaaaa!
(, Fri 17 Jun 2011, 18:55, archived)
# haha the stupid fudd, he'll never learn :)
(, Fri 17 Jun 2011, 19:08, archived)
# This is fab. Woo and indeed yay!
(, Fri 17 Jun 2011, 19:39, archived)
# Dat
Brilliat.
(, Fri 17 Jun 2011, 20:18, archived)
# fuckthatsgood :D
(, Fri 17 Jun 2011, 20:47, archived)
# Oh noes
I hope this isn't the last we see of him.
*click*
(, Sun 19 Jun 2011, 0:06, archived)