You are not logged in. Login or Signup
Home » Image Challenge » Naughty Shop Challenge   [Suggest a different challenge]

This is a challenge Naughty Shop Challenge (This challenge is still open)

naughty shop challenge

Go into a shop and rearrange objects to make it say something naughty. Take a photo. Thanks to Benny Tied To A Tree for this special bonus challenge idea. BTW: We don't expect this challenge to immediately get loads of entries so we'll probably leave it open for a while, and we'll still be running our normal photoshop compos. Have fun kids and don't get arrested.

(, Wed 17 Feb 2010, 10:09)
Pages: Latest, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 (or see the popular posts)
# Whoaaa Woolly Woman!

The gal that gets the guys hormones hummin'.
(, Wed 10 Nov 2010, 12:47, More)
# This one's also friends with clive sinclair.

(, Mon 18 Oct 2010, 20:24, More)
# :>

(, Sun 10 Oct 2010, 15:46, More)
# Current Argos catalogue, Page 1615:


"Slashes in water"???????

Someone must have taken the "p"!!!!

They are making these dolls too realistic these days!!!!

(Apologies for the non-shopped nature of this image!)
(, Fri 8 Oct 2010, 17:18, More)
# Professor Silentbutdeadly

A punch her toots did pack so she soon scaled those vile toots back!
(, Tue 28 Sep 2010, 12:16, More)
# The First Erection

The launching of a young boy’s libido…
(, Thu 23 Sep 2010, 13:25, More)
# Despite My Imperfections, You Still Love Me...


Click for bigger (211 kb)

And I appreciate that, I do. But you should still get tested, just to be safe...
(, Mon 13 Sep 2010, 14:14, More)
# OMG I LUV U GOYS SOOOOOOOOOO MUCH JEW TROLL INFERNO
deleted. user naughty stepped
(, Tue 7 Sep 2010, 15:37, More)
# Just reminded me
I took this years ago on a crappy 1st gen camera phone.

Photobucket
(, Wed 28 Jul 2010, 19:06, More)
# Its amazing what you can find when you're looking for cheese and biscuits...


Click for bigger (293 kb)

(, Wed 28 Jul 2010, 18:58, More)
# woo
TJ:
My mate has just rung me from the Oval to say that there's a group of lads there wearing my Moat Mask TM.
But it's not on telly.
As you were...
(, Fri 9 Jul 2010, 18:16, More)
#

(, Fri 18 Jun 2010, 12:53, More)
# That tea's gonna be sour...hehehe!


*rubs hands together in evil glee*
(, Mon 14 Jun 2010, 19:37, More)
# when he must have been in his 40s

(, Mon 7 Jun 2010, 14:24, More)
# French Kuntz Hotel

Spotted in Paris - charge by the hour I guess.

(, Sun 30 May 2010, 20:48, More)
# Not worthy of a new thread....
... but still full of win.


(, Mon 24 May 2010, 19:36, More)
# Going where the sun don't shine?

(, Sat 22 May 2010, 20:00, More)
# Saw these in BHS t'other day...

...couldn't help but have a fiddle...
(, Wed 19 May 2010, 19:03, More)
# yup.

(, Tue 18 May 2010, 18:21, More)
# My old working mantra. also a contributing factor as to why I don't anymore.


Click for bigger (84 kb)

(, Tue 11 May 2010, 11:14, More)
Pages: Latest, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 (or see the popular posts)