You are not logged in. Login or Signup
Home » Talk » Message 8151396

morning

(, Wed 14 Feb 2018, 7:33, archived)
Hi!

(, Wed 14 Feb 2018, 7:40, archived)
coming on a bit strong there m8

(, Wed 14 Feb 2018, 7:53, archived)
Overcompensating for my usual nonchalance

(, Wed 14 Feb 2018, 7:59, archived)
<s> something something nonce lol

(, Wed 14 Feb 2018, 8:00, archived)
i'm imagining that as a conga line chant

(, Wed 14 Feb 2018, 10:34, archived)

frinkiac.com/video/S07E05/Bw1F2dKYg2qkmJ1M4EmDhhCb2ww=.gif
(, Wed 14 Feb 2018, 10:36, archived)
clickin dis

(, Wed 14 Feb 2018, 10:37, archived)
Yo

(, Wed 14 Feb 2018, 7:58, archived)
*bad attempt at a gang sign*

(, Wed 14 Feb 2018, 8:02, archived)

4.bp.blogspot.com/_Sr2siVAs1r0/SYrSRguFAHI/AAAAAAAAABk.jpg
(, Wed 14 Feb 2018, 10:02, archived)
Morning

(, Wed 14 Feb 2018, 8:01, archived)
love is in the air m8
love the rancid stench of my fart
(, Wed 14 Feb 2018, 8:02, archived)
Valentines day is a capitalist farce

(, Wed 14 Feb 2018, 8:07, archived)
I'm sure your missus appreciates that sentiment

(, Wed 14 Feb 2018, 8:08, archived)
Perhaps he tells his better half he loves her every day rather than waiting for one occasion to make up for a year's worth of indifference

(, Wed 14 Feb 2018, 8:13, archived)
or maybe, after a year's worth of bland lip service to their relationship
she's waiting for a culturally significant moment for him to pull his finger out and try a little harder for a fucking change
(, Wed 14 Feb 2018, 8:18, archived)
We're playing a gig in a tiny basement bar with another emo band and a weird pop/rock 4 piece

(, Wed 14 Feb 2018, 8:40, archived)

e ho
(, Wed 14 Feb 2018, 8:45, archived)
Rude.

(, Wed 14 Feb 2018, 8:48, archived)
I see they used a photo of the band with the girl in it rather than one of you freaks

(, Wed 14 Feb 2018, 9:21, archived)

b3ta.com/talk/8151431
(, Wed 14 Feb 2018, 9:25, archived)
Mhornhing

(, Wed 14 Feb 2018, 8:02, archived)
^putting the 'hor' in morning

(, Wed 14 Feb 2018, 8:03, archived)
*fistpumps*

(, Wed 14 Feb 2018, 8:13, archived)

fist penis
(, Wed 14 Feb 2018, 8:18, archived)
It's a morning full of mysteries today.
I got to the office to find the door locked but the alarm deactivated and the lights and the heating on. No other signs of life. I've only just noticed a mini-Post-It on my desk from my boss, saying "Back by 11 at the latest".

Second mystery of the morning, and one that's making me question modern medicine: I've gone to bed for four of five nights in a row, slept in two-hour intervals at the most and woken up feeling like death. Last night, I decided to sod it and made a considerable dent in a bottle of vodka. Slept like a baby, woke up feeling almost entirely cured. Riddle me that, science.
(, Wed 14 Feb 2018, 8:15, archived)
Smirnoff placebo flavour

(, Wed 14 Feb 2018, 8:19, archived)
Is that the healing power of alternative rock?

(, Wed 14 Feb 2018, 8:23, archived)
I can't stand that little belgian tranny dwarf
but he got me laid at university, so I ought to be grateful
(, Wed 14 Feb 2018, 8:25, archived)
my mate Richard made him cry at a party

(, Wed 14 Feb 2018, 8:46, archived)
went in dry?

(, Wed 14 Feb 2018, 8:47, archived)
bullying

(, Wed 14 Feb 2018, 8:52, archived)
why would you bully someone at a party?
seems a bit uncalled for
(, Wed 14 Feb 2018, 9:15, archived)
why would you pass up the opportunity to bully him?

(, Wed 14 Feb 2018, 9:22, archived)
seems like a great way to ruin a party

(, Wed 14 Feb 2018, 10:37, archived)
It's OK m8.
You can tell us it was you. It was a long time ago now.
(, Wed 14 Feb 2018, 9:20, archived)
nah it was Richard Fearless from Death in Vegas

(, Wed 14 Feb 2018, 10:00, archived)
Dunno who that is soz.

(, Wed 14 Feb 2018, 10:10, archived)
Only one I liked
g.co/kgs/6D4eYr
(, Wed 14 Feb 2018, 10:13, archived)
I've never been much of a fan tbh
My old DJ partner played bass for them for 10 years, good bunch of lads and *massive* caners
(, Wed 14 Feb 2018, 10:33, archived)
I think it's more for Iggy than them

(, Wed 14 Feb 2018, 10:39, archived)
He's fucking amazing, a proper one off

(, Wed 14 Feb 2018, 10:44, archived)
richard queerness, more like

(, Wed 14 Feb 2018, 10:15, archived)

bo nta
(, Wed 14 Feb 2018, 10:04, archived)
you don't question the power of vodka
it's like gummi bear juice
(, Wed 14 Feb 2018, 8:20, archived)
Magic and mystery are part of their histgoddamnit that's in my head now.

(, Wed 14 Feb 2018, 8:22, archived)
it is Flebruary 14th!

(, Wed 14 Feb 2018, 8:29, archived)
Share this with 5 People and you'll be Visited by the Valentine's Gay*!
*insert username here
(, Wed 14 Feb 2018, 8:36, archived)
I've already shared this with everyone at b3ta which should suffice

(, Wed 14 Feb 2018, 8:41, archived)
alright

(, Wed 14 Feb 2018, 8:40, archived)
all good here

(, Wed 14 Feb 2018, 8:41, archived)
Morning
Job centre day. Woo hoo.
(, Wed 14 Feb 2018, 8:42, archived)
remind the sour bint behind the desk that she wouldn't have a job if it weren't for you

(, Wed 14 Feb 2018, 8:45, archived)
She's better than most in there
In that she can actually pass for human
(, Wed 14 Feb 2018, 8:47, archived)
yeah

(, Wed 14 Feb 2018, 8:56, archived)
sweet

(, Wed 14 Feb 2018, 9:05, archived)
I just clicked I like this! instead of reply and I don't really like this
also hello
(, Wed 14 Feb 2018, 9:02, archived)
don't lie m8, you wish there was a "I totally love this" button

(, Wed 14 Feb 2018, 9:06, archived)
ok

(, Wed 14 Feb 2018, 9:22, archived)
<3

(, Wed 14 Feb 2018, 9:53, archived)

💨
(, Wed 14 Feb 2018, 9:57, archived)
musky

(, Wed 14 Feb 2018, 10:00, archived)
cheers

(, Wed 14 Feb 2018, 10:03, archived)
cheers

(, Wed 14 Feb 2018, 10:05, archived)
cheers

(, Wed 14 Feb 2018, 10:08, archived)
cheers

(, Wed 14 Feb 2018, 10:09, archived)
cheers

(, Wed 14 Feb 2018, 11:13, archived)
two scoops of icecream to you too

(, Wed 14 Feb 2018, 10:03, archived)
nice arse-cream cone m8

(, Wed 14 Feb 2018, 10:05, archived)
alright modolith, why was frank banned?

(, Wed 14 Feb 2018, 10:06, archived)
this time, or historically?

(, Wed 14 Feb 2018, 10:16, archived)
this time

(, Wed 14 Feb 2018, 10:16, archived)
because last time he quit the site
we had a quite frank (lol) discussion about how he was 100% done with the site, wanted his account deleted and that he'd never be back. and i quote:
"please delete this account. I have now got b3ta entirely out of my system and this time I will not be back"
i asked if he was sure, and everything. got a reply about having never been more sure of anything

and as with spanishfly and dozer. i've gotten tired of allowing them a 2nd/3rd/4th/nth chance and now just ban them as soon as it's clear that they're back. banned posters should stay banned. i can't really have double standards. well i could, as this whole issue is extremely unimportant, i just can't be bothered with the hassle
(, Wed 14 Feb 2018, 10:30, archived)
Okey doke, ta

(, Wed 14 Feb 2018, 10:47, archived)

www.youtube.com/watch?v=uO844xT7ivE
(, Wed 14 Feb 2018, 10:55, archived)
Didn't we used to have icons ?

(, Wed 14 Feb 2018, 10:06, archived)
no love for the forum any more :(

(, Wed 14 Feb 2018, 10:10, archived)
not even Jesus can save us now

(, Wed 14 Feb 2018, 10:13, archived)
He already has

(, Wed 14 Feb 2018, 10:16, archived)
What do you think? If a man owns a hundred sheep, and one of them wanders away, will he not leave the ninety-nine on the hills and go to look for the one that wandered off?
And if he finds it, truly I tell you, he is happier about that one sheep than about the ninety-nine that did not wander off. In the same way your Father in heaven is not willing that any of these little ones should perish.
(, Wed 14 Feb 2018, 10:16, archived)
fuck that, just make the other 99 run around whenever someone tries to count them and it'll look like there's still 100
i estimate you could lose up to 12 sheep that way, without reprisal
(, Wed 14 Feb 2018, 10:33, archived)
plus sheep aren't that expensive, just get another one, fuck it

(, Wed 14 Feb 2018, 10:47, archived)
i can't actually remember

(, Wed 14 Feb 2018, 10:16, archived)
well bent

(, Wed 14 Feb 2018, 10:22, archived)
don't tell my heart, ma8

(, Wed 14 Feb 2018, 10:32, archived)

8 achey breaky heart
(, Wed 14 Feb 2018, 10:48, archived)
Saddos

(, Wed 14 Feb 2018, 10:49, archived)
my kid's obsessed with Bolt at the mo
which features Miley Cyrus' voice and loads of shit country music, so I have Billy Ray on my mind a lot more than I want.
(, Wed 14 Feb 2018, 10:57, archived)

mind winky

lol
(, Wed 14 Feb 2018, 10:59, archived)
fine, but only
Mullet Era Cyrus, not Rachel from Friends Cyrus or Dot Cotton Cyrus
(, Wed 14 Feb 2018, 11:04, archived)
Dot Cotton Cyrus has got a touch of the Edmonds about him

(, Wed 14 Feb 2018, 11:06, archived)
"Gig's off, I've got a touch of the Edmonds".

(, Wed 14 Feb 2018, 11:12, archived)
I likes Pork Pie
lol
(, Wed 14 Feb 2018, 11:28, archived)
Are we all broken hearted?

(, Wed 14 Feb 2018, 11:05, archived)
I'm not.
Then again I'm such a positive person compared with all youse complainers like.
(, Wed 14 Feb 2018, 11:11, archived)
who had love that's now departed?

(, Wed 14 Feb 2018, 11:13, archived)
Or just a little retarded?

(, Wed 14 Feb 2018, 11:14, archived)
CRAPPY valenWHINES GAY, loosers
lol
(, Wed 14 Feb 2018, 11:13, archived)
you're going to guff in the middle of your romantic dinner and ruin the whole evening

(, Wed 14 Feb 2018, 11:14, archived)
lol

(, Wed 14 Feb 2018, 11:14, archived)
lol

(, Wed 14 Feb 2018, 11:15, archived)
lol

(, Wed 14 Feb 2018, 11:29, archived)
lol

(, Wed 14 Feb 2018, 11:57, archived)