You are not logged in. Login or Signup
Home » Messageboard » Message 5245270

# A saw it and had to do it moment
(, Fri 21 Oct 2005, 20:06, archived)
# hoho,
very good, sir.
(, Fri 21 Oct 2005, 20:07, archived)
# Verrr naaace!
It's fucking Woohar I tell you!
(, Fri 21 Oct 2005, 20:07, archived)
# ^ this
echellente
(, Fri 21 Oct 2005, 20:08, archived)
# that's nice!
wooooooooooooooo
(, Fri 21 Oct 2005, 20:09, archived)
# omg
the street art. one one one :)

send it to wooster
(, Fri 21 Oct 2005, 20:09, archived)
# may i ask what for ^_^
(, Fri 21 Oct 2005, 20:12, archived)
# thats the type of gubbins they like
then they will figure its a shop and have a debate amongst themselves.
(, Fri 21 Oct 2005, 20:15, archived)
# and i wont respond
and they will get uber annoied
(, Fri 21 Oct 2005, 20:16, archived)
# Or, they're in Argentina
and won't reply at all.
(, Fri 21 Oct 2005, 20:19, archived)
# I think wooster may frown on 'shopped stuff
being passed of as street art.

/stating the obvious
(, Fri 21 Oct 2005, 20:15, archived)
#
(, Fri 21 Oct 2005, 20:15, archived)
# Now THAT
is Genuis.

Whatever that means.
(, Fri 21 Oct 2005, 20:09, archived)
# Still don't get it?
It's GENIUS, spelt wrong. Therefore not genius.
(, Fri 21 Oct 2005, 20:11, archived)
# It's OK dear. I get it.
Don't worry.

*pats on your head*
(, Fri 21 Oct 2005, 20:13, archived)
# happy 3rd b3taday for yesterday
(, Fri 21 Oct 2005, 20:14, archived)
# Ta you!
It's been ages since I've vaguely spoken at you.

How you been?
(, Fri 21 Oct 2005, 20:15, archived)
# poor
2nd year in college starting to take toll lol.

you?
(, Fri 21 Oct 2005, 20:17, archived)
# People pay me money to play video games.
*sniggers*

They really do. It's aces all round.
(, Fri 21 Oct 2005, 20:25, archived)
# i need a job
(, Fri 21 Oct 2005, 20:27, archived)
# You need my job.
Everyone does.

But I'm keeping it.
(, Fri 21 Oct 2005, 20:29, archived)
# nah im not much of a gamer
but i wont say that coz i can see your in your prime.

can i have your job?
(, Fri 21 Oct 2005, 20:31, archived)
# Yeah course you can mate.
It's shit really.
(, Fri 21 Oct 2005, 20:36, archived)
# fantastic!
(, Fri 21 Oct 2005, 20:09, archived)
# Whoa.
Nice shop!
(, Fri 21 Oct 2005, 20:09, archived)
# is clevar
Moo!
(, Fri 21 Oct 2005, 20:10, archived)
# woo
and indeed yay.
(, Fri 21 Oct 2005, 20:10, archived)
# Most
Woosome
(, Fri 21 Oct 2005, 20:10, archived)
# generic complement #3290
for that
(, Fri 21 Oct 2005, 20:11, archived)
#
(, Fri 21 Oct 2005, 20:42, archived)
# That's quite special
woo!
(, Fri 21 Oct 2005, 20:12, archived)
# Brilliant
Loving it.. :)
(, Fri 21 Oct 2005, 20:13, archived)
# Ha ha nice!
(, Fri 21 Oct 2005, 20:13, archived)
# Hahahaha!
Ace!
(, Fri 21 Oct 2005, 20:15, archived)
# ha ha ha
excellent!
(, Fri 21 Oct 2005, 20:19, archived)
# Ace
(, Fri 21 Oct 2005, 20:29, archived)
# Haha
Thats fucking great/.
(, Fri 21 Oct 2005, 20:46, archived)
# That's great.
I love it.
(, Fri 21 Oct 2005, 21:01, archived)
# Late in saying it
But that sir, made me slightly moist with giggles.

Hurrah!
(, Sat 22 Oct 2005, 1:05, archived)
# that is 100% very clever
hoorah!
(, Sat 22 Oct 2005, 17:58, archived)