b3ta.com board
You are not logged in. Login or Signup
Home » Messageboard » Message 5243171

# Yum

changed slightly from last night

Credit to Aphex for the Dover Sole and N8ive for the pussy
(, Fri 21 Oct 2005, 9:42, archived)
# hahaha yay
the wafer thin hand of fish death awaits all denizens of the deep
(, Fri 21 Oct 2005, 9:43, archived)
# Woo!
Thass Ace, Prunes!

BTW How's Jandek?

(, Fri 21 Oct 2005, 9:44, archived)
# He's fine
I ended up giving him to my maw after her dog died and now I can't get him back.
(, Fri 21 Oct 2005, 9:46, archived)
# Aww . . .
Thass lully!

(, Fri 21 Oct 2005, 9:49, archived)
# He's having fun though killing rabbit, pigeons
and chasing her neighbour's dog.
(, Fri 21 Oct 2005, 10:02, archived)
# I can't imagine where he gets it from . . . .

(, Fri 21 Oct 2005, 10:05, archived)
# Dave the Hat, I leave you for one minute and this happens?
You bastard :D



I love you
(, Fri 21 Oct 2005, 10:05, archived)
# WHAT!?
I warned you!

(, Fri 21 Oct 2005, 10:06, archived)
# Did you?
Oh, fair enough then, carry on :D
(, Fri 21 Oct 2005, 10:06, archived)
# Yup!

I declared today 'Wigmeister Friday' yesterday . . .

I'm a bit disappointed by the lack of response . . .

(, Fri 21 Oct 2005, 10:11, archived)
# Damn.
I think an announcement is in order.
(, Fri 21 Oct 2005, 10:14, archived)
# *is apathetic*
(, Fri 21 Oct 2005, 10:15, archived)
# a pathetic what?
(, Fri 21 Oct 2005, 10:20, archived)
# I don't really know.
And I can't be bothered to find out...
(, Fri 21 Oct 2005, 10:22, archived)
# better!
arf
(, Fri 21 Oct 2005, 9:47, archived)
# *smirks*
(, Fri 21 Oct 2005, 9:47, archived)
# marvellous!

(, Fri 21 Oct 2005, 9:49, archived)
# ha
nice kitty action!
(, Fri 21 Oct 2005, 9:50, archived)
# hehe
cool
(, Fri 21 Oct 2005, 9:57, archived)
# Every time
the story gets deeper!
(, Fri 21 Oct 2005, 10:00, archived)
# just wait until he gets some toast
that's going to be keeerrrrraaaaazzy!
(, Fri 21 Oct 2005, 10:05, archived)
# Hahahaha. Smashing.
'ning!

EDIT : FP'd! Congrats, Prunes!
(, Fri 21 Oct 2005, 10:01, archived)
# hehee
now with sound effects:

splat!
zzzip!
*munch munch*
zzzip!
meow meow meow! *grab*
(, Fri 21 Oct 2005, 10:02, archived)
# that's great that is
yay
(, Fri 21 Oct 2005, 10:04, archived)
# Fishily woo!
(, Fri 21 Oct 2005, 10:16, archived)
# Crivvens!
even better than last night Dukey!
(, Fri 21 Oct 2005, 10:29, archived)
# Dover sole was my suggestion!
where's my credit?
(, Fri 21 Oct 2005, 10:45, archived)
# well if you're posting...
it must be a dave the facts time!

specially because i'm eating a krispy kreme chocolate doughnut with a glass of milk.

but not dunking.

happy breakfast, everyone! :)
(, Fri 21 Oct 2005, 11:01, archived)
# Thats just
purrrrfect now.

Congrats on the FP btw.
(, Fri 21 Oct 2005, 12:21, archived)
# Great!
He should leave his shoes out to be re-SOLEd
(, Fri 21 Oct 2005, 12:47, archived)
# hahahaha
top hummus
(, Fri 21 Oct 2005, 18:26, archived)