You are not logged in. Login or Signup
Home » Messageboard » Message 10450237

# Time to find out if the lady is a tramp
(, Wed 15 Jun 2011, 16:04, archived)
# Bwahahaha!
Excellent :)
Gagging for it, she is.

Edit: I'm finding that spaghetti oddly reminiscent of the coily bits in barbed wire*

* and no, not that terrible film.
(, Wed 15 Jun 2011, 16:06, archived)
# Yoda,
the pimpin' years.
(, Wed 15 Jun 2011, 16:07, archived)
# lipstick
(, Wed 15 Jun 2011, 16:09, archived)
# Hahaha
that's exactly what I was going to say
(, Wed 15 Jun 2011, 16:10, archived)
# :D have a shit
(, Wed 15 Jun 2011, 16:24, archived)
# I can't I'm busy putting on my dog lipstick.
(, Wed 15 Jun 2011, 16:29, archived)
# EWWWWWWW
(, Wed 15 Jun 2011, 16:30, archived)
# Pffft! Yiff yiff grr!
/ac
(, Wed 15 Jun 2011, 16:09, archived)
# :')
(, Wed 15 Jun 2011, 16:23, archived)
# haha :/
(, Wed 15 Jun 2011, 16:16, archived)
# hahahahaha *click*
(, Wed 15 Jun 2011, 16:21, archived)
# trust you Zak!
(, Wed 15 Jun 2011, 16:27, archived)
# aaaaaaaaaaahahahahahahahahaha
: )
(, Wed 15 Jun 2011, 16:43, archived)
# Haha ew
(, Wed 15 Jun 2011, 16:51, archived)
# ahahahaha ffs
This better get an FP, hahahahahahaa
(, Wed 15 Jun 2011, 16:54, archived)
# Hahaha *click*
Bit risky when you're having meatballs for dinner?
(, Wed 15 Jun 2011, 17:51, archived)
# why is his bell end
so pointy? its like the lipstick joke in family guy so im starting to wonder if dogs have pointy bell ends. i never checked and dont plan to.
(, Wed 15 Jun 2011, 21:21, archived)
# Yes, dog cocks are pointy and lipstick-like and generally fucking awful.
*rinses mouth*
(, Thu 16 Jun 2011, 9:20, archived)
# haha!
insta-classic
(, Wed 15 Jun 2011, 23:36, archived)
# Hahaha:D
(, Thu 16 Jun 2011, 0:15, archived)
# Lolz
Which episode is that from? I'd thought I'd seen em all :)
(, Thu 16 Jun 2011, 12:05, archived)
# Really?
This is the first thing to deserve FP in 5 days?
Not a dig at you, zak, this is pretty funny.
But really, nothing else noteworthy for 5 days?
edit: 3 or 4 minutes searching, and I found something to back up my moaning:
b3ta.com/board/10448780
Where's the justice? Huh?
(, Thu 16 Jun 2011, 0:28, archived)
# Take a deep breath and go outside
(, Thu 16 Jun 2011, 0:42, archived)
# No, it's fine,
I have a window open.
(, Thu 16 Jun 2011, 0:57, archived)
# SO ANGRY
(, Thu 16 Jun 2011, 7:36, archived)
# Wow, you're a real charmer
All I was trying to say was that no new FP in 5 days was a small matter, and taking a deep breath and going outside might give you more perspective.

I didn't realise you had so much sand in your vagina.

You're more than "a bit wrong".
(, Thu 16 Jun 2011, 12:59, archived)
# It's quite a big window and I'm sitting very close to it.
So I'm getting plenty of fresh air, thanks.
(, Thu 16 Jun 2011, 22:10, archived)
# Christ, but you're a grumpy bastard.
Seriously, I couldn't give a shit what you think of me, your opinion is pretty worthless, but your overreaction to an inoffensive comment seems to show a very defensive persona.

Maybe you should get counselling, get laid or perhaps just get out more? Have fun with the rest of your life.
(, Fri 17 Jun 2011, 13:23, archived)
#
Firstly:
One of the general rules of FPs is that they should be amusing to the general public, not just B3tans. So a technical joke about image quality is not suitable for FP, even if it is funny.
Secondly:
You are being very rude.
(, Thu 16 Jun 2011, 8:09, archived)
# Oooh!
Hark at her!
(, Thu 16 Jun 2011, 9:24, archived)
# B3ta is a strange and unexplanable place.
However, on this occasion, I can explain - I tracked down all of the mods and locked them up in my basement dungeon for the last 5 days. I brain-washed two of them to go and kill Joss Stone and released the others on the condition my next picture post was front-paged.

In hindsight, it seems like quite a lot of effort, but it hurt my arsehole a lot less than all my other FPs.
(, Thu 16 Jun 2011, 9:29, archived)
# lol, Joss Stone.
Reading back, I think I might have damned you with faint praise - sorry, I didn't mean to, I do think it's a great post and I really don't have an issue with it being FP.
I just thought there were quite a few noteworthy pics ignored in the last 5 days. And I certainly don't mean any of my own, btw.
Thank you for your patience. I'll get my coat.
(, Thu 16 Jun 2011, 22:19, archived)
# :)
(, Fri 17 Jun 2011, 9:02, archived)
# Hahahaha
Fucking brilliant
(, Thu 16 Jun 2011, 1:26, archived)
# Subtle
And excellent :)
(, Thu 16 Jun 2011, 4:13, archived)
# Ha!
*likes*
(, Thu 16 Jun 2011, 8:09, archived)
# Hahaha
Genius...

If you want to have even more fun though - do what I just did.

Set this as your Facebook profile picture (this works best if you're in a relationship).

Then set your status to "This picture sums me up perfectly right now..."

On the feed wall - all people see is the cropped square image - minus the lipstick. Cue comments:

All your female friends and your girlfriend's friends: "Aww, that's sooo cute!!!!111!11!"
All your male friends : "GAY!"

Then, once you've got 10-15 replies - you comment:

"I guess no one's bothered to check the full size image?"

All the girls: "You F*cking PIG!"
All the boys: "LOL!"

etc...


Update:

Here are some actual replies:

H******: You should be ashamed of yourself.

K*** (My girlfriend): I just 'un- liked' this picture and comment. His lipstick had better stay well hidden for a while.
(, Thu 16 Jun 2011, 10:04, archived)
# Good one!
I hope that your Facebook name resembles your b3ta name, as it would suit the tone of your practical joke.
(, Thu 16 Jun 2011, 13:05, archived)
# t-shirt
t-shirt t-shirt we demand a t-shirt
(, Thu 16 Jun 2011, 17:29, archived)
# yes!
marvelous work.
(, Thu 16 Jun 2011, 22:56, archived)
# Fantastic, this'll go viral :D
You should stick your tag on this.
(, Fri 17 Jun 2011, 9:32, archived)
# Brilliant!!
Late clicky ... but needs to be clicked!
(, Fri 17 Jun 2011, 11:48, archived)