b3ta.com board
You are not logged in. Login or Signup
Home » Messageboard » The Funny Side of War » Message 9075033

[challenge entry] ........umm....sorry.

From the The Funny Side of War challenge. See all 423 entries (closed)

(, Thu 8 Jan 2009, 0:05, archived)
# *spangs*
(, Thu 8 Jan 2009, 0:07, archived)
# Haha!
"Anything to declare?"
"WAR!"
(, Thu 8 Jan 2009, 0:08, archived)
# compo a shopped version of this^
hard.
(, Thu 8 Jan 2009, 0:13, archived)
# hahahaha
had me laughing with this ^
(, Fri 9 Jan 2009, 16:51, archived)
# pfft
woo yay
(, Thu 8 Jan 2009, 0:08, archived)
# ahhhahhhahh shit
 
YES
(, Thu 8 Jan 2009, 0:14, archived)
# prepare for spanging...
3...
2...
1...
*spang*
(, Thu 8 Jan 2009, 0:16, archived)
# fucking ace
I love you and your cartoon!
(, Thu 8 Jan 2009, 0:19, archived)
# Hahaha
oh fuck
(, Thu 8 Jan 2009, 0:24, archived)
# quality
well done you
(, Thu 8 Jan 2009, 0:33, archived)
# Ooof!
Topical.
(, Thu 8 Jan 2009, 1:00, archived)
# Topical
But totally inaccurate
(, Fri 9 Jan 2009, 11:34, archived)
# genius
(, Thu 8 Jan 2009, 1:15, archived)
# hahahahahahahahahaha
winner
(, Thu 8 Jan 2009, 10:45, archived)
# oy and vey!
woo & yay !
(, Thu 8 Jan 2009, 23:16, archived)
# The FP killed it :(
Anybody got it saved?
(, Thu 8 Jan 2009, 23:24, archived)
# Thought it was jut me
I'll never sleep now



Edit: it's back.... and I forgot I had already seen it. it is a fine post
(, Thu 8 Jan 2009, 23:35, archived)
# Probably back up now?
(, Thu 8 Jan 2009, 23:40, archived)
# Meh.
Jew!=Israeli
(, Fri 9 Jan 2009, 0:19, archived)
#
but pedant == twunt, so it's all good
(, Tue 13 Jan 2009, 23:33, archived)
# hahah
(, Fri 9 Jan 2009, 8:04, archived)
# that's a
Shappi Khorsandi joke aicmfp.
(, Fri 9 Jan 2009, 16:07, archived)
# Genius.
Awesome mate :D
(, Fri 9 Jan 2009, 20:56, archived)
# ha ha haaaaaa!!!!!!!!!
Woo!
(, Fri 9 Jan 2009, 21:04, archived)
# Strip search Gazza?
Good work!
(, Fri 9 Jan 2009, 21:58, archived)
# Re: .....umm....sorry.
Inspired. *clicks*
(, Sat 10 Jan 2009, 19:42, archived)
# Nice one Nigel!~
(, Tue 13 Jan 2009, 3:24, archived)